Dapur Tanpa Sempadan...

Thursday, June 9, 2011

~ Contest: Saya Sayang Anak Lelaki/Perempuan Saya Kerana...~

Kepada Puan Penganjur, mintak mahap yea..saya terpaksa tukau tajuk pertandingan ini kpd...SAYA SAYANG ANAK PEREMPUAN SAYA KERANA...paham2 jele..i cuma ada anak2 dara jew...hehehehe..
SAYA SAYANG ANAK2 PEREMPUAN SAYA KERANA mereka adalah penglipur lara kpd kami. Tangisan mereka ibarat hujan rahmat yg melimpahi seisi rumah kami. Apabila mereka tidur, rumah kami ibarat rumah yang tidak berpenghuni.


Semoga blog ni dapat menambat hati puan penganjur..heheheh..amiiinnn...


2 comments:

  1. Kak ita cayang..thank for paticipating yeapp..mas akan umum pemanang pd isnin depan..heheheheh..

    ReplyDelete
  2. u r most welcome...heheheh...pasni leh wat lgi contest & adiahkn PB plak, ek??? hehehe...

    ReplyDelete