Dapur Tanpa Sempadan...

Monday, January 24, 2011

U CAN DO IT!!!

Dulu aku ni bknnye pandai sgt memasak! Aku ingat lgi 1st time lps idup berumahtangga ni aku kena beli brg2 umah sendiri..i mean..bwg n all tht arh...masa pilih2 bwg tu aku tenung bwg tu & teringat kt mak aku...dulu selalulnye aku temankn mak g beli bwg kt pasar! La ni, aku da kna beli seme2 tu sendiri...huhuhuu...but now, alhamdulillah aku da bole hidup berdikari & dah boleh memasak sendiri...kengkadang tu still gek kol mak tanya camane nk masak!!! Hahahah...pe lagi, ek??? Hurmmm...skang ni pon aku da boleh wat kek!! Alhamdulillah...syukur sgt2 & berterima kasih sgt2 pd my bff...pn nordawati tokachil...kira dia ni sumber inspirasi aku arh...hahahah...beb, thanx a lot ya!

Pe yg menarik psl bff aku ni? Aku tabik spring arh kt dia..toing, toing, toing!!! Sebab menjak2 dia ikut hasben dia ke BKK, dia suda semakin pandai memasak & wat kek semelah! So, aku berpendapat kalau dia bole wat, y not me, rite? Nak2 lgi kt malaysia ni mcm2 benda senang nk carik!!! So, disebabkn kejelesan yg teramat sgt...heheheh...aku pon da pandai wat kuih seri muka sendiri...tiramisu & mcm2 kek! Even tiramisu tu da jdi 1 of my mata pencarian da skang ni...:)

Wat masa ni aku hanya pandai berceloteh je dlu kt dlm blog aku ni! Insyaallah..mayb after dis i'll upload pictures plak, k! Adios!!! :)

No comments:

Post a Comment