Dapur Tanpa Sempadan...

Wednesday, February 2, 2011

OUR NEWEST FAMILY MEMBERS!!!

Last friday was a day 4 my cute lil angel's appointment at GHM (Hospital Besar Melaka). Maklumle..mase dlm pantang ritu my lil angel ada jaundice!! So, on saturday tu weols pon gerakle ke kpg halaman hasbenku iaitu d muo a.k.a muau!!! Anak2 aku punyele excited nk blek sane, sebab? Dia da x sabau nk amik rabbit kt sane...as a pet! Heheheh...my SIL mmg de bela arnab! So, the following day (sunday) weols pon gerakle blek keyel dgn meredah hujan d spjg jln...huhuhuuuu..smbil membawa mamud bersama2...hahahaha..sure korang nk tau mamud tu sape, kn?? Taraaaa....it was our newest family member....
A RABBIT!!! Anak aku punyele suke...of cos dia adalah kak long najwa!!! Gambau ni hanya ihsan dri google jew...huhuhuhu...peralatan x cukuple nk amik gmbau!!! Hahahha...

Bersemangat sungguh dia nk bela c mamud ni! Tpi x lame pastu dia tlh suggest a new name utk pet dia ni..MAT!!! hahhahah..belasah jele anakku...janji dia hepi, kn? Mula2 bwk blek tu kalau boleh mmg dia nk tido skali dgn mat ni! Tpi...kira penyabau gakle anak aku ni..hehehe...kejap2 kang dia g le kt corridor blakang tu dok tanye, "mat..tgh watpe tu?" "kesian...mat" hahahaha..pendek kate, kejap mat itu, kejap mat ini le!!! xpele sayang...yg penting sayang ibu ni pandai & rajin jaga mat tu, k! Hasben aku pon syok gakle ada c mat ni...

Skang ni pale aku tgh pening dok memikiorkan ttg cara2 nk membelanya. Banyakle website yg aku google utk cari info2 berguna...d samping calling2 member yg dok membela arnab ni! Insyaallah...yakin boleh! Ikutkn hati aku mmg aku nk bela sepasang! Tpi nk melayannye le plak jenuh nanti....Hurmmmm...mampukah aku membelanya?

No comments:

Post a Comment