Dapur Tanpa Sempadan...

Monday, April 8, 2013

Spaghetti Goreng!!!


Alhamdulillah...percubaan yg sukses!!! Resipi ni aku ambil dari CMG!!! So far resipi2 yg aku ambil dri CMG mmg menjadi. Jadi, lepas ni bolehlah selalu menggoreng spaghetti daripada mee kuning tu. Lagi pun mee kuning ni byk juga mudaratnya, kan? Cuma resipi ni aku ubah sikit je..aku tak guna sambal tumis mcm yg CMG guna tu & aku gantikan dgn cili boh! Tak tahulah kalau guna sambal tumis tu rasanya lain atau tak? :)

Walau apa pun, anak2 aku makan dengan seleranya! Penambahbaikan yg perlu aku buat ialah, tambahkan lagi perencahnya seperti isi ayam/daging/makanan laut yg lain, kan? Om nom, nom....Kalau nak resipi boleh je tgk kat sini http://www.tiffinbiru.com atau google je Dapur Tanpa Sempadan, kompem jumpa punyelah! Terima kasih banyak2 ye CMG!

No comments:

Post a Comment