Dapur Tanpa Sempadan...

Thursday, May 23, 2013

~ SeRonoKnyeeee!!! ~

Seronok je aku baca blog kwn2 yg berhijrah ke luar negara ni. Rajin2 & kreatif2 semuanya! Kalau tgk mrk shoot gambau pun kemain lawa lagi! Huhuhuhu..aku ni belum tahap pro mcm merekalah! Amik gambau pun takat guna kamera kt handphone je...huhuhuhu...handphone cokia lak tu! Tapi xpe...at least, ade gak gambaunye, kan? Kalau rajin aku edit, tak rajin aku masukkan gitu je.. :)

Aku teringin juga nak tambah koleksi kwn2 blog ni..kawan2 gitu jele..aku ni idakle pandai & rajin sgt memasak...semuanya buat ikut mood! Nak2 lagi time pregnant skang ni...mood memasak lagi hampeh! Semuanya ke laut, weeehhhh!!! Tapi takpe, walaupun mood memasak ke laut, skang ni mood memasak dah mari pelan2 ni... :) Hopefully lps bersalin nanti mood memasak leh maintain mcm biasa! ;)

No comments:

Post a Comment