Dapur Tanpa Sempadan...

Friday, May 6, 2011

~HAPPY MOTHERS DAY a.k.a SELAMAT HARI IBU~

Setiap tahun bila tiba je bulan Mei of cos jadi meriah sikit...heheheh..mana tidaknya....bulan tu adalah bulan utk meraikan Hari Ibu...tapi kalau nk ikutkan x kesah pon bila2 nk sambutnye, kn? Ce korang teka agak2nye dua2 gambau ni dihasilkan oleh sape??? Hahahah..inilah dia hasil kreativiti anak dara den yg sulung, PRINCESS NUR NAJWA NAJIHAH den!!! Heheheheh...


Bila dia bagi pd aku??? Semalam petang masa bru balik kerja...huhuhuu..sebak jap rasa hati nih! Dalam hulur tgn bgi 'kad' ni pd aku, sempat gek dia merungut...katanya kwn2 yg lain semua da buat kad lawa2...tpi dia x dpt nk buat lawa2 utk ibu dia...huhuhu..sayunye hati ibu bila dgr ayat tu...iyele, kwn2 dia dah buat kad last week, masa weols bercuti ke Jay Bee tu...huhuhu...kesiaaannn...anak ibu.


Takpelah sayang, ibu paham niatmu yg sgt2 ikhlas itu....ni pon da cukup canteyk dah utk seorg budak berumur 6thn menghasilkan kad ucapan utk ibunya...mungkin juga sebab dia kurang mndpt pendedahan kt rumah kot...agak2nye kalau dia selalu nampak aku buat kad atau apa jua kerja2 seni ni aku pasti dia pon boleh hasilkan sebuah kad ucapan yg lagi bagus!


As for me, kepala otak ni tengah dok ligat nak fikir apa yg aku nak bagi utk mak aku...huhuhuhu...so far dah terfikir nk buatkan kek kot! Hurmmm...macam tak cukup lagi je tu! Kena fikirkan lagi ni nk bagi atau buat apa utk mak!!!


Apa2 pun untuk puteri kesayangan ibu, ibu ucapkan ribuan terima kasih yg tidak terhingga sebab berikan ibu sebuah kad yg sangat2 canteyk ini, ye sayang ibu....muaaahhhhssss!!!!!




No comments:

Post a Comment