Dapur Tanpa Sempadan...

Thursday, May 19, 2011

~ May Celebration ~



~ Hadiah dari Wah Chan ~

Mei 2011 sgt2 bermakna buat aku! Ala2 durian runtuh gitew!!! Alhamdulillah..syukur YA ALLAH...y i said so? Of cos pd setiap 13 Mei adalah besday aku, pd bln Mei gek weols meraikn HARI IBU, HARI GURU...aku ni pon walau tidak 100% ada sijil/diploma cikgu..aku tetap cikgu kpd ank2 aku..hehehhe...



~ Hadiah from my beloved doters ~


Yang mmbuatkn besday aku lebih bermakna pd tahun 2011 ini ialah...aku tlh mndpt anugerah yg setiap kakitangan kerajaan idamkan. DULU, aku pernah mengharapkn a.k.a mendambakan anugerah ni, tpi setelah rezeki tidak memihak kpd aku bbrpa kali hanya disbbkn rasa tdk puas ati sstgh pihak, aku pun buat kputusan supaya berserah shj kpd qada' & qadar ALLAH. Bersyukur sekiranya aku dkurniakn anugerah itu & redha sekiranya nasib tidak berpihak pd aku. But dis year, alhamdulillah...ALLAH mengurniakan rezeki yg melimpah ruah pd aku & kluarga dlm bln Mei ini.....SYUKUR YA ALLAH....amiiinn...Pun begitu, aku amat2 takut sekiranya trselit sedikit perasaan riak yg sememangnya ALLAH x suka! Nauzubillah....mntak djauhkn.


So, mohle kite layan gmbau2 yg sempat aku snap sebagai bukti & tanda kenangan pd hri yg sgt2 bermakna itew!!!! Hehehehe...



~ Having dinner @ Sekinchan Ikan Bakar ~






~ APC from MINDEF ~

No comments:

Post a Comment